Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedszkole Gminne w Boninie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Mapa serwisu

Przedszkole Gminne

|--- Dane teleadresowe

|--- Ramowy rokład dnia

      |--- RAMOWY ROZKŁAD DNIA 2019/20

|--- Wykaz osób sprawujących funkcje

      |--- Prezydium Rady Rodziców Przedszkola Gminnego w Boninie

            |--- PREZYDIUM RADY RODZICÓW w roku szkolnym 2022/2023

|--- Regulaminy

      |--- Regulamin dowożenia dzieci do Predszkola Gminnego w Boninie

      |--- Regulamin Rady Rodziców

|--- Procedury

      |--- Rok szkolny 2017/2018

|--- Statut

Informacje

|--- Zamówienia publiczne

|--- Opłaty za korzystanie z przedszkola

      |--- UCHWAŁA RADY GMINY MANOWO - opłaty za przedszkole

|--- Nabór dzieci

      |--- NABÓR DZIECI DO PRZEDSZKOLA ROK SZKOLNY 2024/2025

            |--- REKRUTACJA 2024/2025

|--- Biuletyn Informacji Publicznej

      |--- Ustawa o dostępie do informacji publicznej

            |--- Rozporządzenie w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej

|--- Oświadczenia majątkowe

|--- Majątek przedszkola

|--- Prowadzone rejestry

      |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA 2014/15

      |--- Rejestr zarządzeń dyrektora

            |--- Zarządzenie Nr 13/2011-12 Dyrektora Przedszkola Gminnego w Boninie w sprawie: wprowadzenia

            |--- Zarządzenie Nr 12/2011-12 Dyrektora Przedszkola Gminnego w Boninie w sprawie: wprowadzenie Procedury Nr 17 \"Niebieskiej Karty\" w Przedszkolu Gminnym w Boninie

            |--- Zarządzenie Nr 11/2011-12 Dyrektora Przedszkola Gminnego w Boninie z dnia 23.01.2012 r. w sprawie ustalenia na rok 2012 planu finansowego

                  |--- Zarządzenie Nr 10/2011-12 Dyrektora Przedszkola Gminnego w Boninie z dnia 12.01.2012 r. w sprawie: reorganizacji czasu pracy w dniach 16- 27.01.2012 r.

            |--- Zarządzenie Nr 10/2011-12 Dyrektora Przedszkola Gminnego w Boninie z dnia 12.01.2012 r. w sprawie: reorganizacji czasu pracy w dniach 16-27.01.2012 r..

            |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA 2013/14

                  |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA 2013/14

                  |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA 2014/15

            |--- Rejestr zarządzeń dyrektora 2012/13

      |--- Rejestr skarg i wniosków

      |--- Rejestr zarządzeń dyrektora rok 2022

      |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA ROK 2021

            |--- Rejestr zarządzeń dyrektora rok 2021

            |--- Rejestr zarządzeń dyrektora rok 2022

      |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA 2020/21

      |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA- ROK SZKOLNY 2019/2020

      |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA 2018-2019

      |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA 2017-18

      |--- Rejestr Zarządzeń Dyrektora 2016-17

      |--- REJESTR ZARZĄDZEŃ DYREKTORA 2015/16

|--- Polityka ochrony danych

|--- Sprawozdanie finansowe

      |--- 2023 rok

      |--- 2022

      |--- 2021

      |--- 2020

            |--- 2022

      |--- 2019

      |--- 2018